Liity seuramme jäseneksi

Tervetuloa osaksi seuraa!

Täytä ja lähetä yllä olevavasta linkistä jäsenlomake meille, olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian. Liittymällä jäseneksi saat SRL urheiluvakuutuksen

Etsit seurahakurista Mikkelin Urheilu Ratsastajat ry , jonka jälkeen täytät pyydettävät tiedot.

HUOM! Täytä kaikki lomakkeen tiedot, jotta voimme käsitellä jäsenyytesi ilman turhia lisätiedusteluita tietoihisi liittyen.
Jos jäseneksi liittyvä henkilö on alaikäinen, tarvitsemme huoltajan tiedot lomakkeessa kysytyn mukaisesti. Täytä vähintään 1 huoltajan sähköpostiosoitekenttä.

SRL on ottanut jäsenille käyttöön jäsenhuoneen, joka löytyy oma.ratsastus.fi. Siellä pääset maksamaan jäsenlaskusi ja löydät tietoa vakuutuksista.  Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tilaat salasanan sähköpostiisi, Kirjautuminen tapahtuu jäsenumerolla. Jokaisella jäsenellä tulee olla oma sähköposti, eli perheenjäsenillä ei voi olla yhteistä sähköpostia, jokaisella tulee olla oma.

Myös vanhat jäsenet saavat laskunsa jäsenhuoneeseen, sähköpostilaskuja ei enään lähetetä.

Jäsenhuoneessa laskun maksaminen säästää seuran varoja, koska paperilaskuja ei tarvitse enään lähettää. Yksi paperi lasku maksaa seuralle 1,50€. Säästyneet varat ohjataan suoraan toimintaan jäsenten hyväksi.

Jäsenelle

Seuramme on voittoa tavoittelematon. Jäsenmaksu koostuu kahdesta osasta, liitonosuudesta, joka tarjoaa vakuutuksen ja seuran osuudesta. Seuran osuus jäsenmaksusta on 13€. Seuran vakituisia jäsenkuluja on tuomarien ja kurssinpitäjien palkkiot, jäsenedut, pankkikulut, laskutuskulut,hevosvuokra, tilavuokra. Seuran päätulot ovat tapahtumien kanttiinit, joilla voimme mahdollistaa tapahtumien, koulutuksien, kerhojen ja kurssien järjestämisen. Tämän vuoksi on tärkeää, että jokainen kantaa kortensa kekoon, näin voimme jatkaa tulevaisuudessakin toimintaa.

Seuramme jäsenenä pääset hyötymään liiton ja seuran tarjoamista jäseneduista. Yhteistyötallimme on Niemenpellon Talli. Seuran jäsenet saavat  5€ alennuksen tuntikortista per kausi. Kerhot, kurssit ja koulutukset edullisemmin jäsenhintaan. Hoitohevosesta haaveileville on myös oma polkunsa seuran kautta, niin nuorille kuin aikuisille.

Lasten heppakerho vain jäsenille parillisten viikkojen lauantaina, maksuton.

Aikuisten heppakerho parillisten viikkojen perjantaina. Jäsenille maksuton, paitsi mahdolliset reissut omakustanteiset, muille 40€.

Niemenpellon Tallilla on käytössä Hopoti-varausjärjestelmä. Hopotin kautta pystyt myös hyötymään jäsenyydestä. Heti kun olet maksanut jäsenlaskusi, mene Hopotiin tilitietoihisi ja merkitse sinne jäsenyytesi. Kun jäsenyytesi on vahvistettu, pääset varaamaan jäsenetu tunneille ja kursseille Hopotin kautta.

Kiinnostaako muukin vapaaehtoistoiminta kuin kisoissa avustaminen?

Johtokunnassa pääset mm. luomaan some sisältöä, toteuttamaan tapahtumia, kerhoja ja koulutuksia hyvässä seurassa! Aikaisempaa kokemusta seuratoiminnasta ei tarvita. Nykäise hihasta jos kiinnostaa.

Syyskokouksen pöytäkirja

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

Mikkelin Urheilu Ratsastajat ry noudattaa yleisen tietosuoja-asetuksen vaatimia uudistuksia ja on sitoutunut turvaamaan jäsentensä oikeuksia ja pitämään heidän henkilötiedot turvassa.

Suomen Ratsastajainliiton jäsenseurana noudatamme liiton antamia ohjeita jäsentietojen käsittelyssä.

TIETOSUOJASELOSTE_Mikkelin Urheilu Ratsastajat ry_12.2018
löydät pdf. tiedostona  alta.

SRL:n tietosuojaselosteet löytyvät alla näkyvien linkkien kautta
KIPA palveluohjelma

Sense jäsenrekisteri